1. Rezerwację można dokonywać drogą e-mail (biuro@apartbaltic.pl) lub telefonicznie (+48 660 417 269).
2. Apartamenty wynajmowane są na doby, wyłączając z tego okres wakacyjny lub na inny dowolnie wybrany termin przez Klienta, w miarę istniejących możliwości.
3. Potwierdzeniem rezerwacji będzie dokonanie wpłaty zadatku w wysokości 30% kosztu całkowitego pobytu na konto firmy APARTBALTIC podane w potwierdzeniu przyjęcia wstępnej rezerwacji. Dopuszczalna jest także inna forma jaką strony uzgodnią ze sobą telefonicznie.
4. Zadatek należy wpłacić w terminie podanym w otrzymanym potwierdzeniu rezerwacji wstępnej z biuro@apartbaltic.pl
5. Formularz potwierdzenia rezerwacji jaki otrzyma klient od biuro@apartbaltic.pl po otrzymaniu zadatku na swoje konto, będzie jednocześnie potwierdzeniem zawarcia umowy z Wynajmującym.
6. Dokonanie wpłaty zadatku jest równoznaczne ze znajomością regulaminu wynajmu mieszkań obowiązującego w APARTBALTIC oraz jego akceptacją.
7. Osoby dokonujące rezerwację na co najmniej dwa dni przed planowanym przyjazdem dokonują pełnej płatności przy odbiorze kluczy.
8. Wszelkie zmiany terminu dokonanych rezerwacji są możliwe w miarę istniejących warunków. W przypadku gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa, pozostaje ona w mocy.
1. Przyjazd Klienta do apartamentu może nastąpić od godziny 15.00 do godziny 18 .00 w pierwszym dniu jego pobytu, natomiast wyjazd w ostatni dzień pobytu do godz. 10.00.
2. W miarę istniejących warunków i po wcześniejszym ustaleniu z przedstawicielem firmy APARTBALTIC istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu.
3. Przyjazd późniejszy niż po godzinie 18.00 może nastąpić po wcześniejszym poinformowaniu i ustaleniu godziny z przedstawicielem firmy APARTBALTIC.
4. Klient odbiera klucze w zarezerwowanym mieszkaniu, po wcześniejszym dopełnieniu wszelkich formalności.
5. Przekazanie Klientowi apartamentu następuje zawsze na miejscu wynajmu, w obecności przedstawiciela firmy APARTBALTIC, po wcześniejszym sprawdzeniu stanu zastanego ze spisem inwentarza.
6. Odbiór kluczy przez Wynajmującego do apartamentu od Klienta ma zawsze miejsce w lokalu w ostatni dzień jego pobytu.
7. Za zgubienie kluczy do apartamentu Klient ponosi opłatę w wysokości 300 złotych.
1. Klient zobowiązany jest do poinformowania Biura APARTBALTIC najpóźniej dzień przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru kluczy. Standardowo można wprowadzić się od godz. 15.00 w dniu przyjazdu i należy wyprowadzić się do godz. 10.00 w dniu wyjazdu, chyba że inaczej uzgodniono z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy.
2. Na zabezpieczenie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych Biuro APARTBALTIC może pobrać od Klienta kaucję w momencie dokonywania odbioru Apartamentu przez Klienta. Kaucja w wysokości 400 zł jest nieoprocentowana i podlega zwrotowi po zakończeniu pobytu Klienta w momencie zdania kluczy do Apartamentu.
3. Klient zobowiązuje się do eksploatacji Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nieusuwania z Apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia, jak również zobowiązuje się do niekopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do Apartamentu.
4. Klient jest zobowiązany każdorazowo zabezpieczyć Apartament w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien oraz drzwi wejściowych na klucz i staranną pieczę nad kluczem.
5. Klient zobowiązuje się do nieprzekraczania liczby osób przebywających z nim w Apartamencie ponad tę, która została określona jako maksymalna w formularzu rezerwacyjnym.
6. Klient zobowiązuje się do nieprzetrzymywania zwierząt w Apartamencie (chyba że uzgodniono inaczej z Biurem), we wszystkich Apartamentach firmy APARTBALTIC obowiązuje również całkowity zakaz palenia tytoniu.
7. W przypadku naruszenia zasad określonych w niniejszym regulaminie firma APARTBALTIC jest uprawniona do potrącenia z kaucji należnego wynagrodzenia za pobyt osoby niezgłoszonej, koszty doprowadzenia Apartamentu do stanu poprzedniego bądź należytego, jak i innych odszkodowań. W przypadku gdy wartość w/w roszczeń przekracza wartość kaucji, Klient obowiązany jest pokryć tę różnicę niezwłocznie.
8. W przypadku wyjątkowo rażącego lub chuligańskiego naruszenia zasad określonych w niniejszym paragrafie firmy APARTBALTIC jest uprawnione do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym i usunięcia Klienta wraz z osobami mu towarzyszącymi z apartamentu w asyście Policji.
9. Klient może zgłaszać w trakcie pobytu w apartamencie wszelkie uwagi bezpośrednio kontaktując się z biurem firmy APARTBALTIC (E-MAIL: biuro@apartbaltic.pl oraz telefonicznie +48 660 417 269).
1. Klient ma prawo do odwołania rezerwacji, o czym niezwłocznie powiadomi drogę e-mail lub telefonicznie Wynajmującego.
2. Anulacja rezerwacji przez klienta bez ponoszenia jej kosztów istnieje jedynie w przypadku gdy Klient wskaże nowego Klienta na jego miejsce w tym samym terminie Wynajmującemu lub wtedy gdy Wynajmujący będzie miał możliwość wynajęcia tego samego apartamentu innemu Klientowi lub też jeżeli anulacja nastąpi na co najmniej 30 dni przed planowanym terminem pierwszego dnia pobytu.
3. W przypadku anulacji rezerwacji na co najmniej 30 dni przed planowanym pobytem zwracane jest 100% zadatku, na co najmniej 21 dni – 50%, natomiast poniżej 14 dni wpłacony zadatek nie jest zwracany.
4. We wszystkich przypadkach z kwoty zadatku potrącamy poniesione koszty dodatkowe.
5. Jeżeli rezerwacja nie zostanie odwołana, Klient jest zobowiązany do wpłaty całości zobowiązania za zarezerwowany termin w apartamencie.
6. W przypadku wcześniejszego wyjazdu niż był planowany nie zwracamy wniesionych opłat za niewykorzystany termi
n pobytu.
7. Nie ma możliwości by w miejsce gości, którzy wyjadą wcześniej niż planowany pobyt skorzystały osoby trzecie.
1. Cena podana przy każdym apartamencie jest ceną za jego wynajem na dobę w poszczególnych okresach roku, bez względu na liczbę przebywających w nim osób, nie większą oczywiście niż jest to przewidziane dla danego mieszkania.
2. Przy pobytach dłuższych niż 7 dni istnieje możliwość negocjacji ceny.
3. Punkt 2 §5 nie dotyczy okresu letniego (czerwiec, lipiec, sierpień).
4. Podane ceny są cenami brutto.
5. W cenę wynajmu wliczone są już opłaty za media (energia, woda, gaz, ogrzewanie).
6. Cena za wynajem apartamentu nie obejmuje opłaty klimatycznej, która jest płatna w dzień przyjazdu.
7. Opłata za końcowe sprzątanie apartamentu oraz pranie pościeli jest pobierana jednorazowo bez znaczenia na długość pobytu w dzień przyjazdu.
8. Dodatkowa wymiana pościeli lub ręczników dokonywana jest na życzenie Klienta za dodatkową opłatą.
Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji rezerwacji i dopełnienia obowiązku meldunkowego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Rezerwującemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.
Prawem właściwym dla sporów pomiędzy Wynajmującym a Klientem jest prawo polskie. Ewentualne spory rozstrzygane będą polubownie, w innym przypadku przed sądem właściwym dla siedziby Wynajmującego. Właściciele apartamentów zapoznali się z powyższym regulaminem oraz zaakceptowali jego postanowienia. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz właściwych ustaw.
design by : LEMONPIXEL.pl / Rezerwację online obsługuje : HOTRES.pl
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu dostosowania się do Twoich preferencji oraz w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania strony www.